MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Hijab~


Holla  readers! ^^
Uhuk uhuk ~ *batuk* hehe

Lama dah saya tak update blog ni. Maklum la kan,  kelmarin saya demam. huhu 
Tapi, sekarang dah okey sikit. Alhamdulillah. ^^
Hm, eh.... Saya nak cerita kan sesuatu ni. Pasal...... haha tengok title :)
   
        Okey, firstly.. Saya ada satu cerita ni.. Dan ia juga berkenan luahan hati saya jugak la ni kan. hihi ^_^ Hari tu, saya online la facebook.. Ada sorang hamba Allah ni. Hmm.. Nama nya saya tak perlu lah bagi tahu.. Nanti membuka aib dia pulak kan. :) Dan saya nak berkongsi cerita.. Dia ni suka upload pic gambar dia yang tidak menutup aurat. Bukan la saya ni nak marah ke apa. Bukan ke tak boleh kan? Sebab nanti kesian pada bakal suami kita nanti. Dan pastu ada la sorang hamba Allah ni tegur di komen dia.. Orang tu tegur2.. Dan dia jawab.. Islam tak boleh paksa3.. Dan dia cakap tak baik dan dia tak bersedia lagi.. Memang la.. tapi cuba kalau dia slow2 kan.. Kalau tak bersedia, mati pun tak kira kita dah sedia ke belum. Wallahualam..

Yaa~ Semua orang melakulan kesilapan.. Saya pun tak sempurna.. Ya Allah :'( Tapi saya berusaha nak menjadi sempurna.. Allah.... 

Dan lepas tu, lepas tu org tu bagi nasihat tegur semua.. Adakah patut dia cakap org tu nak bash dia. Hmm.. :') Pada saya, sikit pun orang tu takde nak bash dia rasanya.. Yelaa.. Nak buat macam mana.. Dan dia tu pun ramai orang back-up.. Tak boleh nak buat apa dah la.. Kita dah tegur tu, dah lepas dah la.. Itu hal dia dengan yang Maha Kuasa pula.. Kita hanya boleh mendoakan nya sahaja.. Semoga pintu hatinya terbuka untuk menutup aurat, menjaga maruah diri seorang wanita... 

Ya Allah, aku bersyukur sesangat sebab aku masih lagi boleh menjaga maruah diri aku. :') Terima kasih Allah. Kau lindungilah diri ku supaya tidak terkeluar dari landasan yang tidak benar... :) Amin..
Orang yang akan diseret ke neraka bila kita tidak menutup aurat adalah ayah dan abang kita.. Ya Allah..! :'( Bila dah berkahwin, suami kita yang tanggung dosa kita.. Ya Allah.. Tak  sayang kah kita pada mereka?? :'( Kalau sayang mereka , jaga lah aurat diri mu..
Semoga menjadi anak dan isteri yang solehah.. ^^ 

Cantik kan gambar ni?? :)



Baiklah, disini sahaja kita di sini.. Dan mungkin cerita dia atas ada saya buat salah, betul kan ye.. ^^