MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Auto tag? Stop it..!!!


                                  

Halu~ korangg! :D
Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas lagi. 
Terima kasih Allah :)

Okey, hari ni kita nak bincang pasal ape?
Huhu, actually.. 
Saya ni tengah marah tau! Haha.. bukan apa.. 
Cuba korang tengok tajuk tu apa? 
mesti korang pon tak suka kan?!

Huhu, jadi saya nak mengadu sikit pasal auto tag benda alah tu.


        Haa..! Auto tag? Hello pleaseeee lah! Stop it! Nak tahu, sebenarnya baru je kejap ni tadi.. Saya online la facebook. Lepas tu ade lah sorang hamba Allah ni dia add saya. Saya pon approve kan ajelah. Eeee~ memang cari pasal lah. Kalau ye pon nak "membatak" kan, tak perlu lah nak kait kan org2 laen. "batak" sensorang jelah. Hihi.. Lagi pon facebook ni untuk berkawan. Bukan untuk buat2 benda alah tu.. Huhh~ (mood marah

Dan kalau status tu bermanfaat tak apa lah jugak. Ini status suruh "follow" dia lah. "boom" wall dia lah. "Like" status dia lah. "promote" lah! Ya Allah.. memang bengang gila lah tadi! Dan aku tak fikir panjang, terus unfriend jer. kan dah kena! -.- Kalau sekali tu tak apa lah jugak.. Ni asal aku tengok je notification, dia mention2 aku.. Dah berapa kali aku report pasal status dia tu.. Aku hide kan.. pastu ade lagi.. Ha mmg kene unfriend lah jawabnya! Grrr~ 

 


Tengok muka kucing tu?  Haha, macam tu lah muka aku bila org maen2 auto tag tu! haha.. serious annoying gila lah org macam tu. Batak!

Dan ni nak pesan, tak yah lah nak batak2 sangat. Tak bawa kemana pon! Tak ada nya boleh bawa masuk kubur dengan "like" "followers" semua tu! Sudah-sudah lah kerja nak mengejar hot! Tak ada makna.. Dunia jer! hanya sementara.. Okey.. Huuuhh~ 

Dan lagi, Ni bukan pertama kali macam ni! Dah banyak kali dah saya kena mcm tu. huhu, mmg semak jer. Korang pon mesti penah kena lah dengan budak2 batak mcm tu. Tapi ni baru saya first time saya remove budak macam tu.. Yang selama ni saya tak buat apa2.. sebab sekali je. ni dah banyak kali.. Erggh~ facebook dah tak macam dulu. Banyak budak batak.. Pastu banyak fake.. Banyak bash2 org.. Hmm.. :)


Feeling annoyed! (haha)

Grumpy pon tak suka org maen auto tag ni. haha (a.k.a) batak~ 



Hahaha, okey.. Disini saje saja nak cerita. Terima kasih kerana sudi menjeguk ke blog kita ni.

Thanks for reading...