MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Ukhwah Fillah Abadan Abada ! ^-^




Bismillahirahmannirahim.

Assalamualaikum ya akhi wa ukhti. 
Sehat kah? Eh ada stalker ke blog aku ni?
Hahaha , tak penting janji ade gak sorang 2 baca. hihi

   Mulannya malam ni tak nak update apa. Tup tup, terfikir ade satu idea! Haha. Nak tahu apa? hehe pasal ukhwah. ;) Yess.. Siapa yang aku nak menceritakn ni.. Hihi tapi ini satu coretan hati lah kn.. :D

   Ada seorang hamba Allah ni. Aku intro kan jap. Nama dia Ummi Lilyana Nadia Binti Abdul Manaf. Yeah. Ingat nama dia ! Haha korang nak tahu ke siapa kah si gerangan itu ? Cewahh.. Ni dia aku kenal kat facebook dlu taw. Kira kan dia ni aku panggil dia kakak lah. Aku anggap dia sahabat aku, kawan aku, dan juga kakak aku. :) Dan mula nya kami boleh kenal ni nk tahu macam mana? Mula-mula dlu aku add dia kat facebook. Aku ingt lagi masa dia approve aku, dia send im kat aku.. aku facebook ada dua taw. haha. Yang pertama aku add guna account pertama aku.. Dia hantar kat aku, dia cakap thanks add la.. Pastu kami intro2. Hahaha, mula2 aku macma pelik skit. Yela mula2 kenal kan.. Heee.. Aku tengok macam peramah je. Hehe. Aku pon layan jelah kakak aku ni.. Erm aku panggil dia kakak.. Hihihi

  Then, dah lama kami chating2 kat facebook. Aku dah deactive account pertama aku tu.. Masa tu, aku tak berapa rapat lagi lah dengan kakak tu.. Aku buat account kedua.. Sebab account pertama aku tu , aku malas nak guna. Sebab........ Hahaha *biarlah rahsia* Lepas tu aku dah ade account kedua, aku tak kenal lagi. Aku macam tak add dia lah kn. Hehe *jangan marah*.. Pastu aku tengok ade pulak tentera facebook akak tu, aku tengok, aku pon add lah. hehe dia approve. Pastu aku lupa aku tegur dia ke tak.. Rasenye tegur.. Hehe dah lama kan.. Lupa dah. Then, kami sembang2 lah. Aku sembang macam biasa. Hahaha malu-malu lagi. Hihi Tapi aku tengok dia releks je dengan aku. Cewah. Hahaha.. 

   Dah lama makin lama.. Aku selalu minta pendapat dia kalau ada pape taw. Haaa , sejak dari tulah, aku dah biasa dengan dia.. Aku tahu, setengah orang ade cakap "tak yah lah percaya sangat orang yg kenal kat alam maya ni. Bukan boleh percaya. bla bla bla." Tapi aku rasa takde pape pon dengan kakak ni. Yelah, memang betul aku dengan dia tak pernah jumpa. Cuma dalam facebook je. Tapi aku yakin kakak ni boleh dipercayai lah. Hee, dan aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri. :') Dia selalu paham aku. Dan dia selalu bagi nasihat kat aku. Dan aku harap satu hari nanti kitorg  akan berjumpa jugak. InsyaAllah. Dan aku pun selalu bagi pendapat dengan dia. Hehe saling berkongsi ilmu ni kn. 

  Dan, aku tahu.. Kakak ni baek orang nya. Hehehe. Aku teringin lorh nk jumpa dia. Dan aku selalu doakan dia supaya bertemu jodoh awal. Hehe sama-samalah kita doakan rakan-rakan kita ya.. ^^ Alhamdulillah, Allah pertemukan aku dengan orang yang baik-baik je selama ni untuk menegur kesalahan aku dan bagi aku nasihat. :) Bersyukur sangat. 

  Ape pun, kalau aku dan dia takkan dapat berjumpa, or terpisah ke.. Dia selalu dalam hati aku. Orang-orang yang aku sayang semua ada dalam hati aku. Hihihi.. Dan aku berdoa jugak semoga dia lah sahabat aku di dunia dan di akhirat! Dan aku harap kita sama-sama berjiran di syurga nanti.. :') InsyaAllah..... Amin..






  Di sini sahaja coretan aku. Thanks for reading...!