MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Wahai Celcom

Eheh, haii ! Assalamualaikum :) Malam-malam ni tak tahu nak buat apa. Hmm aku ber'blog' jelah . Ok, sebelum aku nak tidur. aku naak update satu cerita . Heee :)

Malam ni aku nak cerita pasal sim kad aku. tahu ape itu sim kad? Kalau tak tahu melampo beno le. hahahaha . kalau ade yang tak tahu tu, meh ni aku terarangkan . Benda tu kecil je, petak, dan dia diletakkan kat dalam telefon bimbit kita.. Dan dia ada namanya, ade celcom, ada maxis, digi, dan lain-lain la. banyak dah sekarang ni, hahaha k itu jelah *saje nak panjang-panjang* :)

Kalau tak tahu jugak ? ni rupe nya :) hahahaha ~ 



Ha macam yang kat atas tu la rupa sim card . ekekeke

Ok, skip la pasal ni.. Hehe, macam ni ha. aku pakai sim celcom tau.. ^^ Dulu aku ada pakai maxis jugak.. Tapi abang aku buat hilang. Sebab phone aku rosak waktu tu. Aku suruh abang aku pegi bawak repair.. Dan aku terlupa nak ambil sim dalam tu. Pastu benda tu tercicir pulak. Hmm dah la benda nye kecil. Susah nak cari.. T_T
Nak buat macam mana, dah takde rezeki nk dapat balik. Tapi lepas bape minggu tu aku try call number tu, wooww~ seronok org tu pakai sim aku -__- siap ada callerintone lagi tu.. grr~ Haha, lantak la benda dah lepas..

Tapi pada waktu yang sama tu, aku ada jugak pakai sim celcom. Itu pun kakak angkat aku yang suh beli. Sebab dia kata, dia nak text dengan aku mahal, yela celcom ke maxis.. So, dia suh aku beli, aku pun beli la. Dan sampai sekarang aku pakai lagi number celcom ni. Tapi tu pasal. dah bape tahun aku pakai number celcom ni, takde pulak dia meragam waktu-waktu sebelumnya. Tapi,! hari ni pulak dia dah telan duit aku bape ringgit :'( uwarghh T_T
Rasanya dah dua kali celcom tarik duit aku. Dan celcom ada hantar mesej multimedia yang menggunakan internet. Tapi bukannya dapat pun mesejnya. Dah tarik duit baru dapat mesej "Multimedia gagal" lepas tu dia suruh langgan balik. Amboii ! Ingat aku nak percaya? huhu Ape yang tak kena nye? aku pun tak tahu macam mana nak nak setting kan jangan bagi ada hantar lagi mesej tu? Aduii, pening kepala :'/ Nak belik sim card lain takde duit lagi :( HUHU Please help me!! Oh ye, lagi satu.. Dia tarik kredit aku 2 ringgit lebih. Aku check balance, ada 3 sen ! Wuuu :( Sedihhh gilaa ! Dah la aku takde duit, time-time aku pokaii lah engkau nak tarik kredit aku ! -___- herr

Emm, ok lah aku aku dah ngantuk ni. Menyampah pulak bila pikir-pikir kan lagi.. Hmmm :( HUHU ok bye. Assalamualaikum dan selamat malam :')