MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Amiratul Hafizah

Hai Assalamualaikum, apa khabar sihat? Tiba-tiba mood datang pulak nak update. Hihihi

        Ni aku nak citer sikit ni, nak tahu pasal apa? Pasal kawan aku ni. See my tittle tu.. Nama orang kan? Hmm tapi sape eh? Haa, tu la kawan aku, nama dia Amiratul Hafizah binti Roslee. Sedap kan namanya. Meh aku nak intro sikit pasal dia.


Nama dia, aku dah bagitahu dah kan. Umur dia sebaya dengan aku. 15. Kami baru lepas PMR la. Dia duduk kat perak. Area Kuala Kangsar ni haa!! hihi :) Dia kawan aku dari form 1. Sekolah yang sama. Waktu dia form 1 dulu satu kelas dengan aku. Dan form 2 & form 3 dah taked sekelas dengan dia dah.Tapi kami still kawan lagi. Nak tahu macam mana perangai dia? Dia ni baik, comel pun comel. Untung la sape yang dapat dia. Haha.. Tapi kalau korang nak tackle dia, dah tak sempat dah la. Dia dah ade pakwe. Haha! Dia ni annoying la jugak. Haha sorry kutuk sikit. Heee~ jangan marah iye. Tapi dia ni memang baik hati. Nak kata lemah lembut tu takde la sangat. Agak kasar bila berbicara dan perlakuannya juga . Hehe tapi takde la kasar teruk bebeno.. Dia kasar macam.... Hmm entah la aku nak bagi tahu macam mana.. Kalau korang nak tahu jugak, pergi la jumpa dia.. Tengok sendiri.. Hihihi

Okey, walaupun aku takde la rapat sangat dengan dia. Tapi dia lah jugak tempat aku mengadu hari tu. Hmm nasib baik dia paham perasaan aku.. Hehe.. Sekarang ni, aku dah lama tak jumpa dah. Cuma chatting dalam facebook tu adelah.. Nak jumpa dengan dia entah bila. Risau pulak aku nak ajak dia keluar, dia sibuk. Jadi takde la aku cakap. Sembang dalam facebook jadi lah~ :)

Dan dia ni nak katakan satu kepala aku pun tak tahu la. Hmm, jap2 nak tanya dia. Haha! Okey, abaikan. Tapi ape pun, dia ni baik. Aku sayang dia. Dia adalah jugak kawan rapat dia yang lain, yang kawan-kawan dia tu, aku bercampur lah jugak dengan diaorang. Mereka ni sporting . Hehe, mungkin aku kot yang tak biasa. Tapi aku buat biasa jelah. :)

Walaupun dia ni bukan kawan aku yang berkawan lama. Tapi aku sayang dia. Dia paham perasaan aku. Kalau macam kawan aku yang berkawan bertahun-tahun lamanya tapi tak paham aku punya perasaan buat apa. Hehe fikir dia tak matang je. :) Tapi walau macam-macam ragam kawan aku ni, aku tetap sayang diaorang semua. Biasalah kalau dah berkawan mesti ada bergaduh punya. Itu dengan kawan aku yang sorang lagi la. Kalau dengan Amiratul ni, aku rasa takde kot yang bergaduh dengan dia lagi. Cuma sakit hati tu adalah sikit-sikit dengan dia ni. Hahaha..

Hari tu, aku sedih dia yang bagi aku gelak. Walaupun dia tak tahu yang aku tengah sedih. Hehe terima kasih kawan! Sebab anda dah bagi saya ketawa. Tapi hati ni sedih sebenarnya.. :')  It's okay lah. Aku nak lupakan semua yang sedih-sedih tu. Tak nak fikir dah! Kalau dapat lupakanlah. Huhu..

Oh ya! Korang ada kawan yang macam ni? Mesti ada kan? kan? kan? Kalau takde mesti sunyi ke hidup kita ni. Takde kawan nak gelak ketawa, nak sembang-sembang, nak kacau sape-sape. Mesti kawan yang jadi sasaran. Haha.. Kan??

Dear kawan, kalaulah aku yang pergi dulu, korang jangan lupakan aku yee.. Aku berharap koranglah kawan sehidup semati aku. Dan dunia dan di akhirat. Aku sayang semua kawan-kawan aku seperti mana aku sayang keluarga aku.. Kawan-kawan dan keluarga yang selalu beri semangat pada aku! Terima kasih yea, sebab sudi jadi kawan aku selama ni.

Dan terima kasih sebab sudi baca cerita saya yang tak seberapa ni. Hehe... :) Assalamualaikum..

*p/s : Kalau korang nak tahu nama facebook dia, ni dia ---> Hafizah Roslee Hehe.. Kalau korang nak add dia, insyaAllah dia akan approve.. :) *Eh, saya ni bukan nak promote dia okey! Just nak bagi tahu je.. Ok byee..