MyOnlineDiary.

Diriku tidak sempurna seperti malaikat, tapi aku cuba jadi yang terbaik di sisiNya. Jika aku buat silap, jangan pandangku macam Ahli Neraka. :(

♡ My Diary ♡

Azam tahun baru?

Haiii assalamualaikum readers sekalian! Apa khabar korang hari ni? Ade baik ke? Kalau baik bagus la. Hehe :)

Lagi beberapa hari je kita nak masuk ke TAHUN BARU 2014! Yeayy!! Eh? *Kenapa yang seronok sangat ni?* -.- haha, okey takyah buang masa..

       Haaa, ni aku nak tulis pasal "Azam tahun baru" hekhek.. Cer usha tajuk aku tu apa? haha tahu dah kan? Okey, ni aku nak tanya, mula-mula aku nak tanya, "Azam" ape itu azam? Ape hehh? Azam ni bukan yang nama orang tu. Ni aku nak bagi tahu, "Azam" itu adalah macam niat... K, aku nak tanya korang... Apa niat tahun korang tahun baru nanti? Haha, aku ni asyik tanya orang je kan. Korang la pulak tanya aku.. Kihkih, korang nak tahu ape azam aku eh? Azam aku untuk tahu baru, adalah................ Aku nak mulakan hidup yang baru! Aku harap tahun depan hidup aku bermakna la.. *cewahh ayat takleh blaa* haha

Dan, tahun depan aku harap semuanya berjalan dengan lancar la. Tahun depan aku tak sambung belajar! Aku tak masuk form 4. Okey jangan banyak tanya sebab apa aku tak sambung belajar. hihi, dan aku tak sekolah tak bermakna aku ni tak guna. Aku masih berlajar kemahiran.. Aku akan masuk ke sekolah kemahiran.. Yeah! Ayah dan mak aku pun setuju! hihihi... Sebab tu la tahun depan aku berharap sangat aku nak berlajar kemahiran tu aku boleh capai cita-cita aku! InsyaAllah..

Tahun depan aku berazam supaya lebih gigih lagi berusaha untuk mencapai cita-cita aku.. Dan suatu hari nanti aku nak bagi ibu/bapa aku tersenyum dengan kejayaan aku. InsyaAllah.. Doakan aku.. Amin.. :)

Ok, mungkin sampai disini saje kisah aku. Bye.